...Jag hade tydligen en blogg.

Heeeeeeej! (ok riktigt så exalterad är jag inte.)
 
Jag vet inte riktigt hur eller varför, men under den senaste nattens sömnlösa timmar blev jag totalt överhypead och jättepepp på att göra ungefär tusen saker, och att börja blogga igen var en utav dem. Får alltid en massa idéer när jag ligger vaken om nätterna, blir supertaggad och så uppstressad att det bara blir ÄNNU svårare att sova för att jag bara ligger och tänker på allt jag ska göra sedan när jag vaknar, och när jag väl gör det så blir det oftast bara... Nah. Det är väl en utav alla 750 tusen dåliga sidor med mig; jag får alltid för mig att påbörja en massa nya saker men sedan tröttnar jag bara halvvägs igenom och struntar i alltihop. Oftast kommer jag inte ens så långt, det mesta ger jag upp innan jag ens har börjat. Det är som om det bara är själva TANKEN på att göra saker som är rolig och tillfredsställande. 
 
Och det är verkligen så himla tråkigt, för det finns så mycket saker jag verkligen VILL.
Jag VILL bli aktiv på Youtube och börja göra videor, jag VILL börja blogga igen, jag VILL organisera och städa upp soptippen som ska föreställa mitt rum, jag VILL... En massa saker. Men jag kommer aldrig längre än till att tänka på det, för så fort jag får för mig att jag faktiskt ska göra det så är det som om all luft går ur mig och jag blir bara 100% opepp på livet.
 
Jag tror i alla fall att jag ska försöka ta tag i den här blogg-grejen nu i alla fall, för jag saknar verkligen att blogga. Har ju, bortsett från de senaste åren, bloggat ända sedan jag var typ 12, och hur pinsamt det än är så är det alltid så himla roligt att kunna gå tillbaka och titta på allt gammalt. Som en dagbok typ. Fast en offentlig sådan (vilket jag kanske inte riktigt tänkte på när jag var yngre. HERREGUD jag skäms verkligen haha).
 
Egentligen tänkte jag bara skriva ett typ 384538945 mil långt inlägg nu, men jag hade bestämt mig för att jag skulle hinna sminka mig och prova en massa kläder idag (har beställt SÅ mycket saker som börjar rulla in i postlådan nu, jag vet inte ens hur jag ska hinna använda allting) så jag tror jag gör det istället. Och så bloggar jag mer sen. Ja. Det låter nog som en bra plan.
 
Jag återkommer!
Upp