update

HEJ OCH GOD JUL.
 
det är jul, ja. och jullov. fast jag tog egentligen jullov en vecka tidigare för jag var sjuk, eller kanske mest bara för trött för att lämna sängen. har legat på samma plats under täcket framför datorn i flera veckor nu, och mest bara sovit bort livet. åkte på japanloppisen och var med sofia, emma, filippa och matilda också men förutom det. i förrgår var det julafton och jag fick några helt ok julklappar (vissa var jag jättemissnöjd med men påpekar jag det får jag väl en våg av hat och gnäll över mig för att jag är FETT OTACKSAM. ja. jag är väl otacksam då men vad fan ska jag med ett paraply till), bland annat lite pengar så nu har jag beställt lite saker som jag velat köpa JÄTTElänge!!!!!!!! bland annat en massa smink från makeuprevolution (typ 83475345 saker för inte ens trehundra kronor billigt smink 4ever), sminkborstar, lösögonfransar och sånt. har blivit jätteintresserad av smink helt plötsligt. ska beställa en orange peruk när jag får mitt studiebidrag också. och om en vecka ska jag pierca mig. NAJS.
har blivit vegan också!!!!!!!! det enda svåra med det är egentligen min enorma kärlek till choklad OCH att mina favoritchips innehåller mjölk, annars klarar jag mig liksom precis lika bra utan allting annat. men choklad :-( :-( ja visst det finns mjölkfri choklad men 1. det är mycket dyrare 2. det finns förmodligen inte i arboga pga arboga är sämst 3. all lösviktschoklad?? det finns ju inte???? JAG GRÅTER BLOD.
 
ahjuste. är nästan färdig med min sammanfattning utav året också, har bara lite bilder kvar och måste skriva något snabbt om den här månaden också och sen kan jag posta den i bloggen! den lär väl komma upp innan nyår någon gång, i alla fall. 
 
aja nu ska jag sminka mig HEJDÅ.
 
///orkarinteladdauppnågrabilder
.txt |
Upp