You were the song stuck in my head /every song that I’ve ever loved / played again and again and again / and you can get what you want but it’s never enough

Moooorning!
 
I förrgår satte jag upp ett mål för mig själv: skriva minst ett blogginlägg om dagen.
Det gick ju sådär. Oh, well. 
 
Jag skrev att jag bara tänkte ligga i sängen hela dagen, meeeen istället gick jag upp och sminkade mig och följde med mamma till Hööks. Var där i tisdags också och köpte ett jättefint pannband till Eowyn, vilket dock var för litet, så vi åkte tillbaka för att byta det. Innan vi åkte hem igen gick vi in på Willys för att "jag är törstig jag måste bara köpa något att dricka", men kom ut med typ hundra saker till. HITTADE EN MASSA NY SPÄNNANDE VEGANMAT!!! Jag älskar att gå runt i nya matbutiker som jag aldrig varit i förut och titta på vad som finns där, haha.
 
Köpte en massa veganprodukter som jag inte ätit förut - bland annat ett paket salami. Eller ja, jag trodde den var vegansk. Det stod "VEGETARISK" överallt på förpackningen så jag ba "ah nice då funkar det ju" och brydde mig inte om att läsa innehållsförteckningen. Det gjorde jag först när jag kom hem och tänkte äta den, och då såg jag att den innehöll både mjölk och ägg. :))))))))) Frustrationen was real. Man får väl inte ens märka produkter som "vegetariska" om de innehåller några animalier? :( Eller är det bara jag som fått för mig det? Blev arg och gav den till mamma i alla fall haha.
 
Igår var jag rastlös och uttråkad och fick för mig att åka in till stan en liten stund, mest för att typ... Gå omkring, och sitta på en parkbänk nere vid ån. Jag är så trött på den här stan, eller snarare trött på att vara ensam här. När jag var yngre hade jag en massa vänner här, men nu har jag antingen tappat kontakten med dem eller så har de flyttat härifrån. Eller både och. 
Sak #834758345 jag hatar med mig själv: Jag vill verkligen ha vänner, vara ute och träffa folk och göra saker, men ändå orkar jag aldrig förmå mig att göra minsta lilla försök till att få det att hända. Orkar aldrig höra av mig till folk, orkar aldrig svara när folk hör av sig till mig, orkar aldrig prata med folk. Uhh. Varför är jag SÄMST.
 
Hittade den ultimata selfie-spegeln inne på Hööks. Yas.
 
Upp