(Hur kommer man ens på någon fantasifull rubrik idk)

Heeej!

Jag är verkligen sämst. Jag bara YEAH NU SKA JAG BÖRJA BLOGGA IGEN!!!!! och så gjorde jag det i typ två dagar... Tänker skylla ifrån mig på mitt mående. Hela den senaste veckan har varit jättejobbig, med mer eller mindre konstant ångest och verkligen 0% ork till någonting. Samtidigt har jag en inre rastlöshet som jag inte lyckats dämpa med någonting - jag har försökt göra saker, fördriva tid, distrahera mig från alla känslor som kommer och tränger sig på så fort jag blir lämnad ensam, men jag har liksom inte lyckats. 
Jag har haft så mycket att göra, så mycket att tänka på och så mycket människor omkring mig de senaste veckorna, så nu när jag är hemma och ensam igen vet jag knappt var jag ska ta vägen. 

Jag har väl inte direkt gjort någonting, mest legat hemma i sängen. Sminkat mig bara för att ha något att göra, målat och lyssnat på ljudböcker. 
Just nu sitter jag och mobilbloggar från någon sushirestaurang i Köping, typ. Är hos pappa för första gången på jättelänge så han föreslog att vi skulle åka och köpa sushi! Skulle ta typ en halvtimme innan det var färdigt tho, så jag passade på att ta tag i mig själv och skriva ett blogginlägg, hehe.

 En selfie + mitt smink idag. Lyckades rota fram min gråa peruk och en massa glitter.~

...Förresten är det bara jag eller blir bilderna jag laddar upp typ helt... Gröna? :( De ser inte alls ut så i min mobil men när jag la in dem i inlägget såg de jättekonstiga ut. Uuuuh.
|
#1 - - Vendela:

Du har någon kod som gör att bilderna får mer kontrast när man har muspekaren över bilderna. Kanske den som fuckar med mobilversionen?

Svar: Nah, tror inte det är något som specifikt har med bloggen att göra tyvärr för det blir så när jag lägger upp bilder från mobilen överallt. Bilderna ser jättebra ut i mobilgalleriet men så fort jag laddar upp dem någonstans blir färgerna helt fuckade typ. :(
whirlwinds.blo.gg

Upp