everything will start again anew 'cause everything just goes away my friend, and every king knows it to be true that every kingdom must one day come to an end

HEJHEJ! 
 
nu är det jul!!!!!!! eller ja det är december. men precis som att typ hela oktober är halloween så börjar ju nästan julen den första december. känns det som i alla fall. jag är inte alls någon speciellt julig människa av mig och ingenting som har med jul att göra har någonsin varit en speciellt big deal för mig, men idag sitter jag hemma och bakar lussebullar och lyssnar på julmusik.
 
i söndags åkte jag till stockholm igen, det var fint. mötte tyler på tc och vi tog tunnelbanan till vällingby. den tunnelbaneresan var typ det roligaste nÅGONSIN för det satt en liten kille bredvid oss tillsammans med sin mamma, och kommenterade precis allting som hände och vi satt i typ en halvtimme och försökte kväva våra hysteriska skratt. han klev av två stationer innan oss dock :-( saknar honom. tITTA ETT GARAGE!!!!!!!11 <3 vi skulle se yohio, ja, fast vi var knappt på själva grejen. eller ah vi såg honom uppträda två gånger, resten av tiden var vi med alice. och som vanligt blev jag sådär jobbigt tyst som jag alltid blir när jag umgås med mer än en person åt gången, fast när det är med människor jag trivs med (som nu) blir det liksom en bekväm tystnad. jag är inte tyst för att jag är nervös eller rädd för att prata, jag har bara ingenting att säga och tycker om att lyssna när de andra pratar istället. jaja. vi gjorde inte så mycket, gick mest omkring, satt i en trappa på åhléns och sprang in i sebbe som vi umgicks med ett tag. åkte tillbaka in till stan med tyler, vi gick till espresso house vid hötorget och satt där en stund innan vi kramades hejdå på tc och tog varsitt tåg hem. juste, allt fuckade ur när jag skulle köpa biljetten hem så alla andraklassplatser var upptagna så jag var tvungen att betala typ trehundra kronor för en förstaklassbiljett :--)))) mitt slkort slutade fungera när vi skulle åka från vällingby också så vi var tvungna att köpa biljetter istället vAD ROLIGT. hejdå pengar, hej kommerintekunnagöranågotroligtpårestenavdecember pga typ alla mina pengar är redan slut. 
 
satt mest och stirrade ut i mörkret och var ledsen under hela tågresan hem. jag hatar att åka iväg eller göra roliga saker på söndagar för när de roliga sakerna tar slut blir söndagsångesten bara 987459834785 gånger värre. men det var en fin dag i alla fall, både alice och tyler är jättefina och det var speciellt fint att träffa tyler, eftersom vi liksom aldrig träffats och UMGÅTTS med varandra förut. jag är alltid så rädd och orolig och nervös varje gång jag ska träffa någon för första gången för tänk om det blir pinsamt eller stelt eller jobbigt eller om jag inte alls trivs eller känner mig bekväm med den personen?? men så var det inte alls utan snarare precis tvärtom, och det kändes så ensamt och tomt att åka hem igen.


.txt |
Upp