Moooorning

Efter x antal timmar och meningslösa försök till att somna gav jag upp till sist.
Istället klev jag upp och spenderade ca en timme med att göra en snygg frukost som jag kunde ta bilder på. Prioriteringar. 


(Jordnötssmör/banan/choklad-chiapudding med körsbär, hallon, cashewnötter, valnötter, mandlar, solrosfrön, hasselnötter, hampafrön och krossade riskakor ♡♡♡)

Bäddade ner mig i sängen igen och tittade igenom lite Youtubevideor medan jag åt, och så fort illamåendet och matkoman har lugnat sig lite (jag är verkligen värdelös på att beräkna en normal portion, framförallt när jag gör frukost. Kan aldrig bestämma mig för vad jag vill äta så jag slänger bara på precis allting och det slutar alltid med att jag typ ligger och gråter för att jag är så mätt) ska jag väl kliva upp och PÅBÖRJA DEN HÄR DAGEN och typ... Sminka mig. Måååååååste testa alla nya saker jag har fått!
.txt |
Upp